سزارین اندام تصویر سرگرمی هالیوودی

سزارین: اندام تصویر سرگرمی هالیوودی کیم کارداشیان سرگرمی چه خبر از کجا ؟ در حاشیه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی ايستادگان جاي بازنشستگان

    جوانان می آیند. شاید این عالی ترین جمله ای باشد که جهت این روزهای مدیریت در دولت می توان به کار برد. طرح منع به کارگیری بازنشسته ها در دستگاه های دولتی فضایی را

    ايستادگان جاي بازنشستگان

    ايستادگان جاي بازنشستگان

    عبارات مهم : قانون

    جوانان می آیند. شاید این عالی ترین جمله ای باشد که جهت این روزهای مدیریت در دولت می توان به کار برد. طرح منع به کارگیری بازنشسته ها در دستگاه های دولتی فضایی را فراهم آورده تا همگان منتظر استعفای شهردار تهران، مدیر صداوسیما و 17 استاندار دولت تدبیر و امید باشند. شاید که مدیریت کهنسال در کشور جای خود را به جوانان با انگیزه و پر نشاط دهد.

    در همین راستا سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با استقبال از طرح ممنوعیت طرح به کارگیری بازنشستگان می گوید: «سیاست جوان گرایى همواره مورد تاکید وزیر کشور بوده است و این مصوبه بعد از سیر مراحل قانونى و با ابلاغ ریاست محترم جمهورى مانند سایر قوانین، در وزارت کشور اجرا خواهد شد». باید دید دولت تدبیر و امید که از ابتدا تا کنون شعار جوان گرایی سر داده، ولی به اندازه شعار عمل نکرده با این طرح چگونه برخورد خواهد کرد و استانداران تازه چه زمانی روی کار خواهند آمد.

    ايستادگان جاي بازنشستگان

    جوان گرایی در بدنه دولت

    پس از تصویب طرح منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی بسیاری به دنبال افراد شاغل بازنشسته در دستگاه های دولتی رفتند و آن طور که گفته شد حدود 1200 مدیر دولتی و مهم تر از آن 17 استاندار بازنشسته در دولت حضور دارند. حال با این طرح به نظر می رسد که این افراد کم کم باید به فکر خداحافظی از پست های خود باشند.

    جوانان می آیند. شاید این عالی ترین جمله ای باشد که جهت این روزهای مدیریت در دولت می توان به کار برد. طرح منع به کارگیری بازنشسته ها در دستگاه های دولتی فضایی را

    گرچه در اثنای بررسی این طرح در مجلس بسیاری از مخالفان درصدد بودند تا به هر نحوی که شده است این طرح به آخر نرسد، ولی نمایندگان مصر به انجام این طرح شدند و توانستند این طرح را با تمام مشقات و لابی گری ها به تصویب برسانند. البته شاید دولت و به خصوص مدیر جمهور چندان موافق این طرح نبود. آیا که روحانی صرفا در گفتار به استفاده از جوانان اشاره می کرد، ولی در عمل شاهد استفاده وی از وزرا، استانداران و مدیران میانسال و بعضا کهنسال بوده و هستیم. حال طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان تصریح دارد که این افراد باید ظرف مدت 6 ماه پست خود را ترک کنند و افراد دیگری جایگزین آنها شوند. این حرکت می تواند فتح بابی جهت تغییرات در استانداری ها باشد. در همان چند ماهه ابتدایی دولت و در آستانه گزینش استانداران بسیاری به گزینش استانداران جوان و با تجربه با گرایش اصلاح و اعتدال تاکید می کردند که مدیر جمهور و وزیر کشورش تصویر چنین رویکردی را اتخاذ کردند. حال با تصویب چنین طرحی در مجلس باید منتظر حضور افراد تازه در بدنه مدیران منطقه ای و استانداری ها باشیم. امری که می تواند به پایین آمدن میانگین سنی دولت نیز کمک کند.

    استقبال از طرح مجلس

    سخنگوی وزارت کشور اظهارداشت: سیاست جوان گرایى همواره مورد تاکید وزیر کشور بوده است و این مصوبه بعد از سیر مراحل قانونى و با ابلاغ ریاست محترم جمهورى مانند سایر قوانین، در وزارت کشور اجرا خواهد شد.

    تسنیم نوشت، سیدسلمان سامانی گفت: مصوبه ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان بعد از سیر مراحل قانونى در وزارت کشور اجرایى مى شود. وی با تاکید بر تحقق سیاست جوان گرایى دولت در وزارت کشور، از کم کردن میانگین سنى استانداران و فرمانداران در دولت دوازدهم خبر داد و اظهارکرد: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهورى و ضرورت جوان تر شدن بدنه مدیریت کشور، در یکسال گذشته، کم کردن میانگین سنى مدیران یکى از رویکردهاى وزارت کشور در انتصابات بوده است به نحوى که با عوض کردن مدیریت 207 فرماندارى در سراسر کشور شاهد حضور زیاد جوانان در جایگاه مدیریت عالى دولت در شهرستان ها بوده ایم. سامانی با استقبال از مصوبه تازه مجلس در خصوص منع به کارگیرى بازنشستگان افزود: سیاست جوان گرایى همواره مورد تاکید وزیر کشور بوده است و این مصوبه بعد از سیر مراحل قانونى و با ابلاغ ریاست محترم جمهورى مانند سایر قوانین، در وزارت کشور اجرا خواهد شد. قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگى استان ها آرزوی بزرگ گرایى واقع بینانه را از بااهمیت ترین خصوصیات مدیران جوان کشور دانست و تصریح کرد: کشور ما هیچ گاه از اعتماد به جوانان متضرر نشده است.

    ايستادگان جاي بازنشستگان

    عدم همکاری با بازنشستگان

    رئیس شرکت اداری و استخدامی کشور از کناره گیری مقام های دولتی که مشمول بر بندهای(د) و(ه) اصلاحیه قانون بکارگیری بازنشستگان هستند در دولت خبر داد. جمشید انصاری در مورد اصلاح قانون ممنوعیت استفاده از بازنشستگان که هفته گذشته در مجلس تصویب شد و اینکه در صورت تایید شورای نگهبان چه تعداد از نیروهای دولت مشمول این قانون خواهند شد، گفت: «این قانون ربطی به اعضای دولت ندارد، لیکن در قانونی که اخیرا به وسیله مجلس تصویب شده است است مقامات بند(الف)، (ب) و(ج) مستثنی شده است اند. » بندهای(الف)، (ب) و(ج) مشمول بر روسای سه قوه، معاون اول مدیر جمهوری، نواب مدیر مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان مدیر جمهوری می شود.

    جوانان می آیند. شاید این عالی ترین جمله ای باشد که جهت این روزهای مدیریت در دولت می توان به کار برد. طرح منع به کارگیری بازنشسته ها در دستگاه های دولتی فضایی را

    او افزود: «اعضای دولت که وزرا و معاونان مدیر جمهوری هستند جزو مقام های بند(ج) هستند که در قانون تازه هم مستثنی شده است اند. » مدیر شرکت اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: «در این قانون مقام های بند(د) و(ه) که مشمول بر استانداران و معاونان وزرا هستند در صورتی که جزو بازنشستگان باشند باید از کار کناره گیری کنند». او در این مورد که آیا این قانون در مجموعه نهاد ریاست جمهوری هم مشمول بر افرادی می شود، گفت: «اگر کسی در دفتر مدیر جمهوری وجود داشته باشد که جزو مقام های بند(د) و(ه) محسوب شود و بازنشسته باشد نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد».

    1700 مدیر بازنشسته استعفا دهند

    یک عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس گفت: 1700 مدير بازنشسته داريم که بايد استعفا دهند. امير خجسته، با اشاره به طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان اظهارکرد: در حال حاضر 1700 مدير بازنشسته در کشور وجود دارد که بايد اين افراد جاي خود را به افراد تازه نفس و جوان بدهند و از سمت هاي خود استعفا دهند. وي در خصوص دليل تصويب چنين قانوني در کشور گفت: بسياري از افراد جوان و فارغ التحصيل دانشگاه ها به ما گله مي کردند که آیا بازنشسته ها را در دولت به کارگيري مي کنند و ما به خاطر همين اين قانون را تصويب کرديم تا افراد تازه نفس و جوان جايگزين افراد مسن و سالخورده در دولت شوند. عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس ادامه داد: بسياري از جوانان متخصص و توانمند ما به دليل اينکه افراد بازشسته سرکار هستند نمي توانند در مناصب دولتي به کارگيري شوند، بايد بستري فراهم مي شد تا اين جوانان بر سرکار بيايند و افراد بازنشسته از سمت هاي خود کناره گيري کنند.

    ايستادگان جاي بازنشستگان

    خجسته با بيان اينکه کساني که بندهاي الف، ب و ج ماده ۷۱ قانون مديريت خدمات کشوري نمي شوند بايد استعفا دهند، تاکید کرد: کساني که بر اساس بندهاي الف، ب و ج ماده ۷۱ قانون مديريت خدمات کشوري که مشمول بر روساي سه قوه، معاون اول رئيس جمهور، نواب رئيس مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي نگهبان، وزرا، نمايندگان و معاونان رئيس جمهور نيستند بايد هر چه سریعتر از سمت هاي خود کناره گيري کنند که تعداد اين افراد در دولت 1700 نفر است.

    آرمان/سهیل ثابت

    واژه های کلیدی: قانون | جوانان | قانونی | بازنشسته | وزارت کشور | بازنشستگان | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار